A tömegközlekedés mindenkié

Ikarus büfé, amit kiutáltak az Ikarus hazájából

2021. március 09. - kuharbence

2019-ben jártam be a mátyásföldi Ikarus iparvágányát. Persze ezt már a szó szoros értelmében nem tudtam megtenni, mert fizikailag már nem létezett, így csak a nyomát követhettem. Ekkor találtam rá arra az Ikarus 280-asra ami büféként funkcionált és a valamikori iparvágány nyomvonala mellett helyezkedett el. Egyből kajáltam is egy jót és közben beszélgettem a tulajjal aki természetesen megengedte, hogy lefilmezem a buszt belül és még a vezetői székbe is beülhessek. Elmesélte, hogy rengeteget dolgoztak azért, hogy a busz idekerüljön és ilyen szép állapotú legyen, illetve, hogy a busz körül egy buszmegállót kialakítsanak. Eredeti kukát is szereztek, ami az ilyen megállókban található. Egyszóval oda és vissza voltam a helyért és nagyon szívesen a videómban promóztam őket.
ikarus.pngAztán az étterem facebook posztján meglepődtem ami 2020 augusztusában került publikálásra:

"Sziasztok! Azért nem vagyunk nyitva mert a XVi önkormányzat Polgarmesteri Hivatal azt mondja hogy lakóövezetben NEM lehet 3.5Tonna-nál nagyobb jármű.Védik a kerület érdekeit....?!?! Azonban lehet HEKTÁROS AUTÓKERESKEDÉSEKT nyitni turisztikai erdőben meg lakóövezetben kamion szervízt és egyebeket üzemeltetni!!! De mi az eredeti buszunkal vagyunk a kerület ellensége??? Szerintem mi tartjuk életben a XVi ker-ben az IKARUS szikráját szellemét......!!!!!!!"

Felkerestem ekkor a tulajt aki elmesélte, hogy mást nem tud mondani, mint amit kiírt és reménykednek, hogy a befektetésük nem vész kárba. Ekkor minden jót kívántam Nekik és vártam a pozitív hírt a történetükkel kapcsolatban. 

busz.png

Aztán jött az idei poszt, ami február végén látott napvilágot: 

"Kedves vendégeink. Sikerült a bürokratáknak kiutálni minket az Ikarus szülőföldjéről! Kapóra jött az atomnál
is halálosabb vírus......... Szánalmas!!! Az ingatlant eladtuk és keresünk olyan helyet szeretett buszunknak
ahol értékelik erőfeszítéseinket kreativitásunkat. A 16 ker iránti szeretetünk töretlen de tovább lépünk!!!"

Ennek hatására írtam is, hogy bármiben segítek amiben csak tudok, így felhasználva ezt a portált is szeretném felhívni a figyelmet rájuk. Remélem, hogy ez a kezdeményezés és a belefektetett munka nem vész kárba. A büfé oldalát itt megtaláljátok: https://www.facebook.com/IcarusGrill

 

A bejegyzés trackback címe:

https://thepublictransport.blog.hu/api/trackback/id/tr8116455912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása