A tömegközlekedés mindenkié

A BKV büszkén átadta a facebookon, de 3 órát sem bírt a felújított villamosuk...

2021. március 30. - kuharbence

2021.03.29. hétfő a napja, hogy megkezdhette utasforgalmi próbaüzemét a BKV felújított TW6000-ese az 50-es vonalon. Pályaszám szerint ez a 1624-es, mely többek között légkondit, illetve kamerás "visszapillantó tükröket" kapott a felújítás során. Bár utóbbi kevésbé fogja érdekelni az utasokat, azonban a fix lépcső annál inkább. Hozzá kell tegyem, hogy én szerelmese vagyok ennek a prototípusnak, mert iszonyatosan tetszik és szurkolók a szebb jövőért, hiszen az első nap nem alakul fényesen... Hétfőn délután 2 egész illetve egy fél kanyar után ajtóhiba miatt visszavonult a nap további felében. Szerencsére reggeltől figyeltem a villamost a BKK oldalán, így ott voltam az aktív időszakában. Kedden nem hivatalos infó szerint nem jelent meg. Figyeltem folyamatosan, de sajnos a nap egyik percében sem lehetett látni és a FUTÁRON sem találtam mai bejelentkezést...

kep_2021-03-30_215511.png

A bejegyzés trackback címe:

https://thepublictransport.blog.hu/api/trackback/id/tr8616485752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

furbe · http://matits.hu 2021.03.30. 23:24:33

A legnagyobb baj, hogy magát az ajtónyitó mechanikát nem sikerült átalakítani. Ugyan pár érzékelőtől megszabadult, ami a lépcsők mozgatásához kapcsolódott, de magához az elkopott ajtómozgató berendezésekhez nem nyúltak hozzá.

S ez szinte borítékolta a megjelenő ajtóhibát, ami miatt az egész átalakításba belekezdtek. Én tuti, hogy inkább az ajtómozgató mechanika felújításával kezdtem volna, mely sokkal egyszerűbb és olcsóbb megoldás lehet, mint az egész ajtószerkezet újragyártását...

Tschoro 2021.03.31. 15:20:27

És még annyit, hogy ez a villamos is azon típusok közé tartozik amely nem igazán családbarát. Mert míg a Ganz villamosban is van egy középső kapaszkodó az ajtóban de az felett az ember át tud nyúlni be tudja még ha nehezen is de emelni a babakocsit. Ezeknél a típusoknál nem elég hogy csak egy kicsit félrehúzták a (fel)kapaszkodót de a plafonig felér tehát ha egyedül van a szülő és nem kap segítséget akkor halott ügy a közlekedése. Reméltem, hogy ezen változtatnak babakocsi baráttá teszik, ki veszik a középső rudat legalább ott ahol biztosítják a felszállást most, de látom sajna ezt sem sikerült megoldani. Pedig ez is egyfajta ELVÁRÁS a modern közlekedés szempontjából.

Tyukorro 2021.03.31. 20:08:44

Szerintem az első napon nem kell annyira az ajtóhibán csodálkozni, ez még próbaüzem. Ilyenkor mindig előjönnek ilyen dolgok.
süti beállítások módosítása